Onderhoud

Wie doet wat?

Wij verlenen aan onze huurders de beste service en daarbij hoort dat wij een groot deel van het onderhoud van uw woning verzorgen. Daarnaast zijn er ook enkele zaken waar u zelf verantwoordelijk voor bent.
Voor een uitgebreid overzicht van wie waar verantwoordelijk voor is, daarvoor kunt u het ‘wie doet wat’ PDF downloaden.

PDF ‘Wie doet wat’ downloaden

Melden van storingen en/of calamiteiten

In het geval van spoedeisende calamiteiten (24/7) raden wij u aan om gebruik te maken van onze zorgvuldig geselecteerde specialisten onder het kopje ‘belangrijke telefoonnummers’. Bij gevaarlijke situaties kunt u ook de politie en/of brandweer inschakelen via 09 00-88 44 of 112 voor noodgevallen.

Heeft u een reparatieverzoek die kan wachten tot de volgende dag, vragen wij u om dit op onderstaande manieren ons te melden

Belangrijke telefoonnummers(24/7 storingsmeldingen)

Hennink Installatietechniek BV.
0900 01 05

  • Verstopte riolering
  • Lekkages
  • Verwarmings- en boilerproblemen
  • Portiekverlichting

Reparatieverzoek

Het kan natuurlijk voorkomen dat u een niet spoedeisend reparatie in of om uw woning wilt melden. U kunt dit op de volgende manieren aan ons doorgeven:

-Per telefoon 070 365 23 80 (tijdens kantooruren)
-Of u kunt gebruik maken van onderstaand formulier ‘Wat kunnen wij voor u doen?’

Wat kunnen wij voor u doen?

By using this form you agree with the storage and handling of your data by this website.